Retourbeleid

 Vivindo staat voor een duurzaam milieu!
Neem contact met ons op voor een retourzending. 
Zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. 

Retourneren: 

Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren als het aan de retour voorwaarden voldoet. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via contact@vivindo.nl. houd er rekening mee dat retourzendingen moeten worden verzonden naar de warehouse waar de producten vandaag komen. Dit is in de meeste gevallen in China. 

 

Retour voorwaarden

Wanneer je een retour opstuurt, ga je automatisch akkoord met de retour voorwaarden van www.vivindo.nl

  • Tijdsbestek voor retournering: De goederen moeten binnen 30 dagen na ontvangst retour gestuurd worden. 
  • Verantwoordelijkheid van de zender: Houd er rekening mee dat je als verzender verantwoordelijk bent. 
  • Traceerbaar verzendbewijs: Je dient het verzendbewijs met een traceerbaar track & trace nummer naar contact@vivindo.nl te sturen. We kunnen pas een terugbetaling doen nadat het trackingnummer aangeeft dat het pakket conctreet is bezorgd.
  • Melding van retournering: Retourneren moet schriftelijk worden doorgegeven aan contact@vivindo.nl
  • Staat van goederen: De goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Als er schade is, meld dit dan direct met foto's.
  • Doorverkoopbaarheid: De goederen moeten in staat zijn om door ons te worden doorverkocht. 

Uitgesloten van retour en terugbetaling: 

  • Op maat gemaakte goederen en speciale bestellingen kunnen niet worden geretourneerd. 
  • Artikelen van persoonlijke aard en items die om hygiënische redenen niet kunnen worden teruggestuurd (Zoals ondergoed, lingerie, panty's, orale producten en verzorgingsproducten).
  • Goederen die na 30 dagen na ontvangst zijn gestuurd. 
     

Let op: 

  1. Als zender ben jij verantwoordelijk. Problemen tijden de retourzending kunnen leiden tot geen terugbetaling. 

  2. Bij sommige retourzendingen kunnen verlies of andere obstakels ontstaan, waardoor het pakker niet wordt bezorgd. Als je verzending verzekerd is, kom je mogelijk in aanmerking voor terugbetaling van het aankoopbedrag en/of de verzendkosten via de bezorgdienst. Afhankelijk van het van de koeriersdiensten en het probleem kan het pakket ook worden teruggestuurd naar de verzender (u). 

  3.  In dergelijke gevallen kunnen wij geen terugbetaling doen en moeten betalingen via Klarna betaald worden door de koper. 

Weigeren of retour sturen met de bezorger, kan dat? 

Nee, Volg onze stappen hierboven om een terugbetaling te kunnen ontvangen. Als het retour niet volgens deze stappen word uitgevoerd, kunnen wij geen terugbetaling doen aan de klant of Klarna.

Opmerkingen en Voorwaarden: 

  • De kosten om jouw bestelling retour te zenden zijn altijd voor eigen rekening en eigen risico van de koper. Retour kosten worden niet vergoed.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor foutieve adressen of problemen tijden het verzend proces, Wij behouden ons recht om geen terugbetaling te doen. 
  • Zorg dat de artikelen in goede staat verkeren en aan alle voorwaarden voldoen voordat je ze terugstuurd. 
  • Teruggave gebeurt binnen 30 werkdagen na ontvangst van het retour. 
  • Het verzendbewijs met traceerbaar track & trace moet naar ons gestuurd worden naar contact@vivindo.nl. voorkeur door te reageren op eerder e-mail contact. 

Jij staat op nummer één

Wij hebben 7 dagen in de week de beste klantenservice voor jou klaarstaan. Heb je een vraag over je bestelling of product? Ons team is er om jou verder te helpen.

Contact